وب سایتهای شرکتی ممکن است با اهداف مختلفی طراحی شوند که به طور ساده می توان به مواردی مانند ایجاد کاتالوگی که قابلیت به روز رسانی دارد، ایجاد وب سایت با هدف خدمت رسانی و ارائه سرویسهای همیشه در دسترس و یا سیستم های پشتیبانی اشاره نمود. نهایتا شرکت هایی در بازار اینترنتی موفق خواهند بود که با تصمیمات هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی را برای تبلیغات و بازاریابی خود استفاده میکنند و وب سایت ابزاری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی است که نیاز به بهینه سازی (سئو) دارد.
[
http://hanet.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C]
1396/06/09 - 20:47