معلم ها بدانند :
در یک فضای آکادمیک ، بازی همچنین می تواند به کودکان در یادگیری و رشد کمک کند. مربیان کودک و نوجوان کودک ما در مورد قوانین و روند حاکم بر بازی از کودکان سوال می کنند و سپس کودکان را از طریق دانش خود به ارتباطات با جهان گسترده تر تشویق می کنند. دکتر آنجلین اس. لیلارد ، نویسنده کتاب مونته سوری: علم پشت نبوغ ، در مورد چگونگی تشویق ماریا مونته سوری مربیان به استفاده از بازی به عنوان بخشی از فرایند یادگیری ، نوشت. [در کلاس مونته سوری] معلمان یادگیری را در درون ساختار هدایت می کنند اما این کار را با نشاط و با تمرکز ویژه بر اهدافی که در ذهن دارند انجام می دهند ... آموزش مونته سوری شبیه یادگیری بازیگوشانه است.
وقتی که ما یک رویکرد مبتنی بر بازی برای ترکیب موضوعات مختلف ، ما دریافته ایم که معلمان می توانند یک تجربه آموزشی بیشتر از مجموع قسمت های آن ایجاد کنند. دانش آموزان مهارت های تفکر انتقادی را می آموزند ، توانایی های زبانی خود را توسعه می دهند ، دامنه دانش خود را گسترش می دهند و آگاهی عاطفی اجتماعی خود را افزایش می دهند.
[لینک]