خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد
خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال خانه طراحان سام و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ وینیل,چاپ شیشه,چاپ کارت ویزیت,چاپ پارچه,چاپ تراکت,چاپ بروشور,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,لایت باکس تبلیغاتی,چاپ اکوسالونت,قیمت فوم برد,سقف کشسان,تخفیف دانشجویی,چاپ کاغذ دیواری,قیمت چاپ دیجیتال,چاپ بوم,لایت باکس,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد.
آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان دوازدهم، بعد از تقاطع بیستون، پلاک 57
شماره تماس:88024567 - 88334079 - 88333627 -88632539
[
لینک]
مش متریالی مهم در چاپ فضای خارجی و همچنین فضای داخلی است. چاپ مش از بهترین نوع PVC و به صورت شبکهای دارای سوراخهای ریز (با نام انگلیسی One Way Vision Film) تولید می شود. جلوه بصری خاص این متریال به همراه قیمت مناسب آن باعث استفاده فراوان مشتریان از آن برای تبلیغات خود شده است. خصوصیت اصلی متریال مش امکان گذر نور و دیدن فضای پشتی آن، در کنار کیفیت خوب چاپ و تصویر بر روی آن است.
مش در دو نوع معمولی و چسب دار تولید می شود که ویژگی ها و امتیازات نوع چسبدار آن در بخش مربوطه آمده است. نوع معمولی و بدون چسب آن برای دکورها و استند های نمایشگاهی و یا پارتیشن بندی فضاهای مختلف (به همراه طرح و تصویر دلخواه بر روی آن) مناسب است. صفحات مش در عرض های متنوع موجود است.
[
لینک]
چاپ پلات و لمینت چیست؟
لمینت کردن بهترین شیوه محافظت از محصولات چاپی از آسیب هایی مثل چروکیدگی ، لک شدن ، آفتاب خوردگی ، سیاه شدگی ، پریدگی رنگ است. همچنین پرس لمینت مقاومت متریال چاپی را در برابر رطوبت، پارگی و نیز بالا می برد. چاپ پلات یا همان چاپ لمینت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپی نیز تاثیر به سزایی دارد. با لمنیت آثار چاپی از تمامی این مزایا با هزینه و قیمتی پایین می توان بهره مند شد.
تخته شاسی تخته ای از جنس فیبر است که برای نصب ماندگار تصاویر چاپی بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود. فوم برد تخته شاسی از جنس پلی استایرن است که ویژگی های اصلی آن سبکی، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابلیت برش است و طرح های چاپ شده روی آن جلوه و نمایش زیبایی دارند.
[
لینک]
لایت باکس تبلیغاتی چیست ؟
لایت باکس تبلیغاتی برای رستوران ها، کافی شاپ ها و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر را به هر شکلی که مد نظر مشتری باشد تهیه می کنند و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر و روی قاب طرح نمایان تر از قبل جلوه گری می کند. این طرح به شکلی نمایش داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک رو، دو رو و چهار طرفه تولید می شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید می توانید از مدل های متفاوت آن ها استفاده کنید.
[
لینک]
نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید
بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند.
برای چاپ کارت ویزیت آنلاین شیوه های مختلفی وجود دارد. اما قبل از چاپ حتما یک بار طراحی، قالب و رنگ های آن را بررسی کنید. اگر در چاپ خانه ها دقت کنید برخی از شرکت ها حتی به طراحی قالب هم هزینه کرده اند، در حالی که برخی ها از قالب های پیش فرض و رایج استفاده کرده اند، تفاوت این دو اقدام مثل تفاوت شب و روز است.
اگر درباره طرح کارت ویزیت جدی هستید حتما آن را به یک طراح حرفه ای واگذار کنید. از شخصی که لوگوی شما را طراحی کرده است می توانید کمک بگیرید.
وقتی کارت ویزیت آماده چاپ شد چندین گزینه پیش رو دارید. اگر به خدمات و گفتمان رو در رو یا دسترسی حضوری نیاز دارید، چاپخانه محلی شما یک گزینه است. چاپ کارت ویزیت به صورت آنلاین هم این روزها رونق گرفته است.
[
لینک]
تاثیر چاپ بنر در رشد سریع کسب و کار
همه ی ما اهمیت چاپ را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.
استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر ارزان، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.
معرفی خودتان به دنیا که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید برخی اوقات ممکن است سخت باشد. دید مردم از بیرون به شما خیلی بیشتر از دید آنها از داخل به شما (کسب و کارتان) است.
منبع: خانه طراحان سام
[
لینک]
اولین چاپ دیجیتال رنگی در جهان به نام "مجله ایندیگو" در سال 1993 شکل گرفت که یک شبه باعث تغییر در دنیای چاپ شد و مشتریان توانستند چاپی سریع، شخصی و با کیفیت بالا را از طریق اینترنت انتخاب کنند.نام دستگاه چاپ فشاری(printing press) ازشرکت "بنی لاندا" که در سال 1977 برای ایجاد سریعترین دستگاه فتوکپی در جهان تاسیس شده بود، گرفته شده است.
منبع: خانه طراحان سام
[
لینک]
زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر در نظر بگیرید.
کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید. [لینک]
کاتالوگ ابزار مهمی در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه های تولید و خدمات است. کاتالوگ ها قبلا شبیه به تراکت و محدود به یک برگه پشت و رو با جلدی همانند پوستر بودند، اما امروزه کاتالوگ ها دارای صفحات و تنوع بیشتر در شکل و طرح هستند و انواع صحافی بر روی آنها اجرا می شود.
به طور سنتی کسب و کار همیشه به بازاریابی خلاق مانند بروشور، صنایع دستی، کاتالوگ و دیگر ابزار بازاریابی مستقیم برای رسیدن به مشتریان متکی است. کاتالوگ ها، نوعی جزوه هستند که هدف آن ها آموزش و چشم اندازی در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است. کاتالوگ هایی که به خوبی طراحی و چاپ شده باشد نه تنها اطلاعات را به خریدار می دهد، بلکه او را تبدیل به یک مشتری وفادار می کند.
چاپ کاتالوگ ارزان در حقیقت توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تا مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند و بر مشتری تاثیر بگذارند. مردم هنوز ترجیح می دهند اطلاعات محصول مورد نظرشان را قبل از خرید و یا استفاده بررسی کنند.
[
لینک]
بروشور(Brochure) دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.
چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.
در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود.
[
لینک]