درباره خودتان به آنها بگویید.
من اغلب مواقع، سخنرانی هایم را برای گروههای تجاری، فروش یا کارآفرینی را با این جمله شروع می کنم: «من کارم را قبل از این که از دبیرستان فارغ التحصیل شوم شروع کردم. خانواده فقیری داشتم. باید به تنهایی و بدون کمک دیگران به هر موفقیتی که میخواستم می رسیدم.»
جالب است، پس از سخنرانی هایی که با چنین عبارتی شروع می شوند، تعداد زیادی از مخاطبان نزدیک میآیند و می گویند آنها هم چنین تجربه ای داشته اند. آنها توانستد بلافاصله با من احساس همدردی کنند، چون آنها هم مثل من کارشان را با مدارک پایین و سرمایه محدود شروع کرده اند. در نتیجه، حتی اگر سمینار تمام روز طول بکشد، آنها بقیه سخنرانی ام را راحت تر می پذیرند و فکر می کنند تمام حرف هایی کم می گویم در مقایسه با افرادی که سخنرانی شان با اشاره به پیش زمینه موفق شروع می کنند، معتبر تر و قابل اعتماد تر است. ایجاد چنین پلی به شما کمک می کند مخاطبان را طرفدار خودتان کنید.
[http://setayeshmedia.com/%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d9%86-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%b3%d8%ae%d9%86%d9%88%d8%b1%db%8c-1/]
2 امتیاز + /
0 امتیاز - 1395/05/20 - 01:57