مشخصات

موارد دیگر
آروین کارن
4 پست

دنبال‌کنندگان

بازدیدکننده

آروین کارن
آروین کارن
نحوه انتخاب نام دامنه
اسم دامنه یا (Domain Name ) اسمی منحصر بفرد برای هر وبسایت است که وبسایت را با آن می شناسند.تمامی وبسایتها دارای این اسم میباشند که برای شناسایی در اینترنت از آن استفاده می کنند.برای مثال:Google.com , Yahoo.com , Microsoft.com اینها نمونه ای از اسم دامین میباشد.زمانی که وارد سایت میشویم،آدرس دامین در قسمت بالا که اسم ان Adress Bar گفته میشود نمایش داده میشود ویا اگر بخواهیم وارد سایتی شویم باید ادرس ان سایت که به شکل بالا که گفته شد مانند Sitedar.com را باید وارد آن قسمت کنیم.شکل کامل سایتها به صورت www.Domain Name.Comمیباشد که برخی از سایتها www را حذف میکنند که این بخش در اسم دامنه ضروری نمیباشد و نام ان”پیشوند” میباشد؛اما بخشی در اسم دامنه وجود دارد که به آن پسوند میگویند و در اخرین بخش اسم سایتها(سمت راست) قرار میگیرد برای مثال ” .com , .ir , .org , … “این بخش در تمامی سایتها وجود دارد و غیر قابل حذف است.این بخش کمک میکند تا نوع و کارکرد سایت مشخص شود.اسم دیگر پسوندها،دامنه سطح بالا میگویند.https://goo.gl/jiyUd2

آروین کارن
آروین کارن
آیا گوگل سایت های سازگار با موبایل را میپسندد؟
گوگل تأیید کرده که بیش از نیمی از سرچ های اینترنت از طریق موبایل و تبلت انجام میشه. سرچ موبایلی معمولا 60 تا 70 درصد از ترافیک بعضی از مشتری های ما رو تشکیل میده. حتی وقتی مردم بیشتری به تبلت و گوشی های هوشمند دسترسی پیدا کنن، این آمار از این هم بیشتر خواهد شد.
گوگل همیشه بی پروا اعلام کرده که میخواد سایت ها بیشتر با موبایل سازگار بشن. حالا، اوایل همین هفته یکی از تحلیلگرهای مد وبمستر گوگل اعلام کرد که تغییرات سازگاری با موبایل، به طور کامل بر روی الگوریتم جستجوی گوگل پیاده شده.
این برای ما چه مفهومی میتونه داشته باشه؟ اگه سایتتون سازگار با موبایل هست، این بروزرسانی الگوریتم تأثیر زیادی براتون نداره، اما اگه هنوز سایتتونو با دستگاه های تلفن همراه هماهنگ نکردید، باید منتظر افت ترافیک سایتتون باشید.
https://goo.gl/uuVFSr [لینک ]

آروین کارن
آروین کارن
برای گرفتن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو، از این محصولات استفاده کنید
همه صنایع با وجود نیازهای متنوعی که دارند، محصولات و خدماتشون رو به صورت دیجیتال بازاریابی میکنند. بعضی ها هدفشون اینه که در سطح جهانی شناخته بشن و بعضی ها میخوان برندشونو در بازار محلی عرضه کنند. اگه شما هم یه مکان فیزیکی برای کسب دارید، حتما باید به فکر بازاریابی دیجیتال و بهینه سازیش باشید. تو این پست میخوام براتون محصولات و ابزاری رو معرفی کنم تو این امر بهتون کمک میکنه.

Google My Business
اگه دارید برندتونو محلی بهینه میکنید، اولین کاری که باید بکنید اینه که تو Google My Business ثبت نام کنید. اطلاعاتی که از طریق گوگل مای بیزنس میتونید بدست بیارید به همه محصولات گوگل مثل گوگل پلاس، کنسول سرچ گوگل، گوگل آنالتیک و منابع اصلی اطلاعات گوگل مپس لینک شده و بنابراین از این طریق میتونید هر اطلاعاتی که برای کسب و کارتون نیاز دارید رو داشته باشید. به جز اینها، گوگل مای بیزنس، رتبه ای که کاربرها به محتواتون میدن رو سیو میکنه و روی صفحه نتایج جستجو،
https://goo.gl/1k4lVZ [لینک ]

آروین کارن
آروین کارن
اهمیت مشورت با آژانس بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتالی مقوله شگفت انگیزیه. ما برای کمک به مشتریها (و خودمون) بی نهایت وسیله و ابزار در دسترس داریم. میتونیم برای کسایی که سایت رو ترک کردن، تبلیغ کنیم و راضیشون کنیم که بازهم به سایت سر بزنن. میتونیم با ردیابی فعالیتهای کاربر کاری کنیم که شماره تلفنهای مختلفی بر اساس اینکه از چه سایتی میان نمایش داده بشه. میتونیم نمودارهای گرافیکی کاربرهای سایتهای مختلف رو ببینیم (کی میدونه چند کاربر روی سایت دارکوب طرفدار فیلمن؟)


تبلیغات سنتی همچین قابلیت هایی نداشتن. مثلا میتونید رد مسیر یه راننده رو بگیرید و ببینید چند تا بیلبورد رو دیده؟ میتونید بفهمید چند نفر از طریق تبلیغات رادیویی با شرکتتون آشنا شدن و باهاتون تماس گرفتن؟ درسته که میتونید ازشون بپرسید، اما چند نفر واقعا میپرسن؟
حالا دیگه بیشتر از هر زمان دیگه ای، آنلاین بودن برای بازاریاب ها مهم شده. ما –اکثر مواقع- میتونیم نتایج بازاریابی دیجیتالی و یه سایت عالی رو به مشتری هامون نشون بدیم. https://goo.gl/vJOAH4